Thema concepten met dat ietsje meer


Ben je als sales manager ook uitgekeken op de zoveelste beurs met 16m² ruimte en de obligate folders? Kan je als account manager niet meer tellen hoeveel recepties met cava er dit jaar al aangedaan zijn? Zijn de medewerkers bij het krijgen van de uitnodiging voor het volgende personeelsfeest al aan het gokken hoeveel kroketten ze dit jaar op hun bord zullen krijgen?
De eventwereld in al zijn aspecten hult zich te dikwijls in klassieke en wederkerige concepten. Makkelijk kopieerbare concepten in vele gevallen. Routine door de organisator zorgt voor weinig beleving bij jouw klanten en medewerkers. Mensen willen het event ervaren als een herinnering om te koesteren. Herinneringen worden gemaakt met een partner die er moeite wil voor doen. Veaudeville doet graag moeite. Het moet immers voor ons ook nog uitdagend blijven.
Veaudeville is gegroeid uit de idee dat de wereld te veel eenheidsworst geserveerd krijgt. De makkelijke oplossing is in de eventwereld niet de beste oplossing. Jouw klanten en medewerkers zijn niet van gisteren en hebben het allemaal wel al gezien. Zoek dan iets wat ze nog niet gezien hebben of, beter nog, bedenk met ons iets wat hen doet versteld staan. Creëer een herinnering met Veaudeville.