Creative Marketing

Online commercials die raken. Of je aan het lachen brengen.

Belsack, een houthandel en doe-het-zelf-zaak uit Halle wilde graag een bedrijfsvideo waarin je kon zien wat ze doen: doe-het-zelf-materiaal, binnendeuren, badkamers en maatwerk.

We dronken samen een koffie en maakten voor hen deze video:

We leverden hen daarbovenop nog een aantal campagnebeelden gelinkt aan verschillende periodes. Dit was er één van: een korte spin-off die gelanceerd werd net na de examenperiode:


Meubelen Heim-Pollé contacteerde ons in november met de vraag om hun geweldige bedden in het licht te zetten. Tijdens ons koffiemoment kwam boven dat het bij Sinterklaastijd was en dat die mens er wel eens een belangrijke rol in zou kunnen spelen.

Dit was het resultaat:



De meest opvallende stand van de beurs.

Hét bedrijf zijn dat beursgasten onthouden, dat wil toch iedereen? Ook dat is wat wij doen! We bouwen zotte standen op een manier waarop niemand het doet! Helemaal passend in een lopende campagne voor één van uw producten of diensten.

Ook hier hetzelfde verhaal: de meest spraakmakende stand van de hele beurs, die start met een koffie bij Veaudeville!





Creative Marketing

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x